АУТСОРСИНГ ЗЕД

Компанія IMPORTHELP c 2011 року займається вирішенням завдань в сфері закупівельної і транспортної логістики. Наша експертність і життєвий досвід дозволяють нам знаходити індивідуальні рішення для кожного замовника з точки зору оптимізації матеріальних витрат і швидкості виконання робіт в 127 країнах світу. Скористайтеся нашою послугою «Менеджер ЗЕД» - і Вам не треба буде поринати в усі нюанси, витрачати час і сили на таку важливу складову Вашого бізнесу, як імпорт і експорт. Зосередьтеся на профільних функціях своєї компанії, а ми візьмемо на себе всі питання, що стосуються Вашої зовнішньоекономічної діяльності!

Наші рішення для аутсорсингу ЗЕД:

  1. Пошук постачальників в країнах Азії, Європи і Америки;
  2. Допомога в проведенні перемовин з постачальниками щодо надання оптимальних для Вас умов співпраці - умов поставки, умов оплати, відповідальності сторін і отримання ексклюзивності в Україні;
  3. Розміщення замовлення і контроль його виконання - отримання від постачальника інформації щодо наявності необхідного асортименту товарів і термінів виготовлення
  4. Запит у постачальника проформи інвойсу, її перевірка і узгодження з Вами, перевірка ціноутворення (знижки, бонуси і т.д.);
  5. Допомога у здійсненні оплати за кордон;
  6. Отримання пакувальних даних і розробка маршруту доставки, узгодження вартості комплексу послуг, моніторинг (за Вашим запитом) вартості послуг інших логістичних компаній;
  7. Контроль процесу відвантаження - терміни і умови;
  8. Отримання документів з відвантаження - інвойс, пакувальний лист, коносамент, сертифікати походження і т.д., перевірка правильності їх оформлення;
  9. Контроль процесу доставки та контроль за дотриманням термінів;
  10. Визначення митних зборів і вірний розрахунок митних платежів;
  11. Допомога в отриманні дозвільної документації, необхідної для реалізації товарів в Україні і інших країнах;
  12. Контроль доставки вантажу на Ваш склад.

Переваги віддаленого імпорт-менеджера від нашої компанії складно недооцінити, адже ми готові запропонувати Вам::

  • Наш багатий практичний досвід і експертність - з 2011 року ми успішно реалізували 1217 кейсів наших клієнтів;
  • Професійні консультації у сфері ЗЕД - над Вашими завданнями буде працювати команда професіоналів;
  • Грамотне визначення доцільності закупівлі певних товарів в розрізі закупівельної і транспортної логістики;
  • Постійний контроль за дотриманням вартості і строків виконання Вашого замовлення.
  • Істотне заощадження власних коштів - не менше 10000 грн. і що ще більш важливо - час, адже забезпечення процесу закупівлі у 1 менеджера займає близько 5-ти годин в день і 400 годин на місяць.

Довіряючи нам, ви позбавляєте себе від маси проблем і турбот. Вам не треба включати в штат менеджера ЗЕД, виплачуючи йому регулярно заробітну плату і соц. пакет - середня зарплата штатного менеджера ЗЕД - 16000-18000 грн. Наша пропозиція вдвічі вигідніше - ми пропонуємо Вам скористатися послугами наших менеджерів ЗЕД за 8000 грн. на місяць. Цікава пропозиція, чи не так?! Зв'яжіться з нами і ласкаво просимо на борт! Це досить просто - на сайті є вся контактна інформація, яка буде потрібна для зв'язку з нами - чекаємо на Вас з нетерпінням! Або можемо зробити ще простіше - Вам просто необхідно натиснути на кнопку нижче.

Отримати пропозицію